| Atbilžu arhīvs | № 70005, Latviešu literatūra, 10 klase 10-13(Atbildes) | | |
| |
Lachuks | Failā | | |
| |
paliidziiba01 | 10. "Skroderdienas Silmačos" 11. Latvija, Somija, Vācija, 12. Braku kalns 13. Taka, kura atrodas "Braku" muzejā. Taka, pa kuru R. Blaumanis staigāja daudzko pārdomādams | | |
| |
M.K | failā | |
| | № 70006, Latviešu literatūra, 10 klase 14-15(Atbildes) | | |
| |
Lachuks | Failā :) | | |
| |
paliidziiba01 | 14. 1 15. 1959. gadā | | |
| |
M.K | failā | |
| № 70427, Latviešu literatūra, 10 klase Lūdzu palīdziet,Morfologija-Vārdšķira.
| | |
| |
paliidziiba01 | pie tabulas ieteiktu vēl pārskatīt
1. uzdevums (partikula) 1) Es atnācu laikā. Es taču atnācu laikā! Vārds „taču” izpauž tādu kā pārmetumu, neapmierinātību (partikula) 2) Jāņus es nesvinēju kopā ar ģimeni. Jāņus es, diemžēl, nesvinēju kopā a ģimeni. Vārds „diemžēl” pauž nožēlu
Turpinājums failā. | |
| № 70543, Latviešu literatūra, 10 klase Lūdzu palīdziet!!! | | |
| |
M.K | failā | | |
| |
paliidziiba01 | Teikumi+locīšana
5. uzd. Tā pat kā daudziem cilvēkiem, arī man, dzīvē gadījās nepatikšanas. Un, lai kā es censtos sevi pārliecināt, ka bēdas ar laiku izgaist tāpat kā prieks, man bija grūti gaidīt, kamēr tas notiks. Es ciešu, nevarēdama naktīs gulēt, atzīstos, reizēm pat raudāju. Draugi, nāca pie manis un mierināja mani. Dažs teica, lai uzspļauju visam un eju caur dzīvi dziedādama. Bet tas, kas mani nomāc, bija pārāk liels, lai tam uzspļautu.
Turpinājums failā. | | |
| |
iieva112 | Risinājums Nr.70543 | |
| № 70564, Latviešu literatūra, 10 klase lūdzu palīdziet. | | |
| |
paliidziiba01 | antika literatūra
Longa darbs „Dafnids un Hloja”. Lai gan no mazotnes abi bērni bija paredzēti drošai nāvei, jo vecāki (katram bēnam bija savi) tos bija atstājuši alā, bērni tomēr izdzīvoja. Viņi viens otru satika, iepazina un iemīlējās. Labi ir tas, kas darba beigās bērni tomēr atrod savus vecākus, kas ir kā patiess atvieglojums viņiem nodarītajām pārestībām darba laikā. Īpaši priecē fakts, ka abi jaunieši apprecējās, ka pret to neiebilda ne audžuvecāki, ne īstie vecāki.
Turpinājums failā. | |
| | № 70580, Latviešu literatūra, 10 klase palīdziet. | | |
| |
paliidziiba01 | 1. uzdevums mēra epidēmija, kad cilvēki (lielākā daļa) bēga uz baznīcām, daļa slēpās kalnos, daļa noslēdzās sevī, bet daļa priecājās un līksmoja mīlestība, tās sekas un viens no iespējamajiem atrisinājuma veidiem.
2. uzdevums Mūsdienās ļoti sāpīga tēma ir V. Šekspīra lugā „Romeo un Džuljeta” paustā tēma - mīlestība un jūtas, jo: cilvēki tiecas pēc varas un naudas – dēļ tā jaunas sievietes apprecas ar veciem, nemīlamiem vīriešiem, ciešot sakostiem zobiem un gaidot, kad vīrietis aizies nāvē; cilvēki baidās pateikt vārdus: „Es tevi mīlu!”, jo liekas, ka tas ir kā apkaunojums un rodas jautājums, vai otrā persona atbilēs ar to pašu; daudzi cilvēki cieš, jo netiek atbildēts uz viņu jūtām; tiek darītas pašnāvības mīlestības dēļ.
Turpinājums failā. | |
| № 70680, Latviešu literatūra, 10 klase "Raudupiete" Lūdzu palīdziet! Man ir jāatbild uz jautājumiem, lai būtu pietiekami daudz piemēru. 1)Kāpēc Raudupiete ir nežēlīga? 2)Attieksme pret bērnu? | | |
| |
megija122 | Raudupiete bija nežēlīga pret savu bērnu, jo pēc viņas uzksatiem viņas bērns bija izpotsijas iņas un viņas simpātijas attiecības Raudupietes attieksme pret matīsiņu palika ļoti nevīžīga, jo viņai šķita, ka matīsiņa dēļ viņai nekas nesanāca ar kārli. ps. varu paskaidrot siikaak ja vajag | | |
| |
paliidziiba01 | № 70680, Latviešu literatūra, 10 klase 1. Raudupiete ir nežēlīga, jo: a. Iekāro jaunāku puisi; b. Bija precējusies ar vecāku vīrieti naudas dēļ; c. Akla mīlestība, uz kuu nesaņem pretjūtas, un tāpēc kļūst nežēlīga; d. Rodas grūtības vadīt lielo saimiecību; e. Kārlis atsaka Raudupietes bildinājumam; f. Aprēķinātāja, jo gaidīja, ka nomirs vīrs; g. Juta kaisli pret Kārli; h. Paliek nežēlīga. Citāts no darba: „Pārpratuma pēc atraidītā un nomāktā Raudupu saimniece uzskata, ka par šķērsli viņas laimei ir neviens cits kā pašas dēls. Tādēļ arī jūtu bezizejas un aptumsuma gadījumā nonāk pie šausminošām domām...”; i. Uzskata, ka Kārlis nevēlas būt ar viņu, jo viņas dēls ir kropls.
Turpinājums failā. | | |
| |
M.K | failā | |
| № 71149, Latviešu literatūra, 10 klase Steidzami. Paldies par palīdzību jau iepriekš. | | |
| |
paliidziiba01 | 3) Labdien, dārgais bruņiniek! Biju devies apskatīt savu karaļvalsti, pie viena iegriezos arī Tavā mājā, par apciemojumu brīdinot Tavu sievu vienu dienu iepriekš, lai nebūtu pārpratumu, kad citi mani tur ieraudzīs. Viņa godam mani sagaidīja un galdā cēla dažnedažāus vistas ēdienus. Priecājos, ka Tava sieva ir izdarīga un prot ne tikai pagatavot ēst, bet arī pienācīgi sapost apkārtni, lai man būtu, kur papriecēt savas acis. Tava sieva man izstāstīja daudz jaunu ideju, par ko agrāk nebiju aizdomājies. Priecājos, ka esiet kopā un Jums viss ir labi. Ar cieņu, Francijas karalis.
Turpinājums failā. | | |
| |
ectecg15 | here it is | |
| № 71665, Latviešu literatūra, 10 klase Estētiskais un literatūra! Tur kur tā tabula ir jaizlasa teksts un janosaka un japamato , kura estetiska kategorija katra no tiem domine (no 3-8) tikai un pedeja uzdevuma tikai 100-125 vaardi. Lūdzu bushu loti pateicigs vaig uz ritdienu der ari krievu valoda izpildits, Privati noteiksi kaut finensiali pateiksos...
| | |
| |
paliidziiba01 | Teksta nr. Estētiskā kategorija Pamatojums 1 Dramatiskais Dzejoļa rindās: “No stiprākā samīts, vājāks kur lūst Un asins un sviedri ik dienas kur plūst.” ir vērojama drāma – runa iet par asinīm. Citās rindās iet runa par cilvēka vēlmēm, par nepiepildītām cerībām. 2 Traģiskais Dzejoļa rindās: “Nost atlaid savu aukstu roku un dzīvo nost, no manis nost.” ir jūtamas smagas ciešanas un bojāeja.
Turpinājums failā. | |
| | № 72387, Latviešu literatūra, 10 klase Palidziet | | |
| |
KEICHA25 | Palīdzēšu tev ar 1.uzdevumu Raksti trūkstošos vārdus secībā,ka es uzrakstīju:)
Nekā, jo,jo,iekams,tiklīdz,tiklīdz,lai,lai,taču,lai,lai,tiklīdz,kas,kā, lai,lai,iekams,tiklīdz, lai
Kaut kā tā,ceru ka palīdzēju tev | |
|
|